simbatesba

en masks memoarer

How can we dance when our earth is turning, how do we sleep while our beds are burning

Publicerad 2011-01-19 18:52:49 i Simbatesba,


SOMMAR!
2010 gick fooort, hur kunde det nu gå så O.o det var helt najs år, bättre än 2009. hann med en hel del, vara kär bli lämnad. vara singel (snabbt) och sedan vara inte-singel hela sommaren. jag vet int om ja ångrar det nu. mja, don't look back in anger. mjä det var en fin sommar. och sedan bli dökär i höstas, eller när det nu sen var, i met HIM. sommaren var varm som en överhet stekpanna och jag var fullare än någonsin och hade den fatalaste hangovern ever (julle du minns). och innan sommaren gick jag ut grundskolan (då träffade jag faktist HIM för första gången så att vi pratade och blev fyllebästisar) och jag blev tagen av polisen den kvällen faktist oxå,hoopsie.. och så började ju gymnasiet i höst, nya människor och ganska awesome måste jag säga, men saknar nog the old times samtidigt, men jaaa. jag skulle väl kunna nostalgisera forever. 9C in my heart, osv osv..och så vidare. bildernaaa minnen <3
HAHAHAHA, och en miljard bilder till

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela