simbatesba

en masks memoarer

jaahejhej

Publicerad 2011-02-01 17:37:12 i Simbatesba,

nu har jag ätit min supernyttiga middag, sprungit femtio km på mitt rosa springband och sedan åt jag två bantningsglassar med minuskalorier i sig så att jag bränner mera fett och glöm nu inte att detta var det första jag åt efter tre månades trevlig svält och min middag bestod av ett björklöv, och usch nu blir jag tjock, en halv köttbulle. sedan måste jag såklart äta tretton bli-smal piller, tänk nu om jag inte skulle svara skelettsmal - ingen skulle ju ens kunna se på mig utan att tycka att jag är otroligt fet.
okej. jag börjar bli trött på folks fettskräck, bantnings- samt träningshysteri. att vara hälsosam är aldrig fel men att svälta sig själv är mera tortyr är hälsa, och eftersom ens förbränning somnar om man äter för lite och kroppen går på svältläge är det ju bara dumt. gaaaaaaaaaaaaaaaah. finns det ärligt talat någon som bedömmer sina vänner enligt deras fettprocent? nääej så eftersom man nu redan är accepterad av alla andra jävlar utom sig själv så snälla folk, ni duger och där med punkt
tex. sälar är ju söta och tjocka ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela