simbatesba

en masks memoarer

+-+--++-+

Publicerad 2011-08-31 18:58:26 i Simbatesba,

idag orkar jag bara göra en liten lista på saker. plus o minus

-det regnade i morse, massor.
+igår tränade jag med stina, duktiga oss!
-jag hadde 8-18skoldag i dag...helllvettte
-det regnade nästan halva dan
+jag ska bli duktig. så efter att stina övertalade mig har jag börjat med mat- och träningsdagbok. så de såå
-jag borde göra femtimiljoner skoluppgifter, istället städar jag mitt rum...nödvändigt
+imoron de e bra dag<333333333hehee
+muskelvärk i min m a g e
-mina byxor var slut i carlings igår ::CCCCC
+vi spela fotis i jumppan=)
++pirkka har fixat massor fin musik till min dator så min ipod o ipad e glada!
+jag har varit ganska nyttig nu..i två dar får se om de håller....måst=)
-jag är trött för jag hinner inte sova (för att jag bara läser bloggar när jag borde nörda mej....hrm)
+snabbkaffe+skolans vattenkokare = i'm still alive though
-skola är ganska tungt
+pirkka e söt=) o my awesome friends are awesome
fin lista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela