simbatesba

en masks memoarer

shoreline

Publicerad 2011-04-11 15:04:08 i Simbatesba,

holaaa! veckoslutet var nice, lördagskvällen slutade sittades på golvet hos juliet med fint folk och vilda diskusioner om sådant jag glömt för länge sedan redan. borde väl inte har gjort det, jag visste redan då att jag var sjuk så söndagsmorgonen var lagom mysig (hals=rivjärn, ont i lungorna, huvudet och näsan snorkran) men efter en lugn promenad längs stranden och eftermiddagen spenderad med sweetheart så var det inte så dumt i varjefall=) tyvärr fick jag pga. förkylningen inte mycket sovet i natt och skippade skolan idag, så hoppas att jag mår bättre imorgon. träna kan man ju inte heller nu..fan. och allergihelvete är ju igång nu med. men annors e allt ganska fint =)

lördag
söndag

fin strand. orkade dra kameran me =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela