simbatesba

en masks memoarer

james blunt-high

Publicerad 2011-04-16 10:56:59 i Simbatesba,

hejsaaaaaan! de e vår!!! äntligen =)) skolveckan gick relativt okej och nu i sista perioden(!) så har jag ganska mycket ämnen jag borde satsa på och jag fick möblera om lite i mitt shema innan de funka men nu verkar de riktigt okej :) jejeee finally weekend o igår var jag i stan med etta och mixu o träffade oxå stina, helt awesome o sen var jag på kvällen hos sweetheart som once again spenderar sin weekend på fotbollsläger. så vs med the girls här=) tänkte slänga in lite bilder på vad jag fick med mej hem från stan (det är inte så ofta jag shoppar har jag insett, alla mina pengar går till mat......hehe):
alltså örhängen och ett hippieband. ha en trevlig lördagsmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela