simbatesba

en masks memoarer

j'ai besoin de toi

Publicerad 2011-04-25 21:56:49 i Simbatesba,

halloooooj. påsken i kort sammanfattning: lande torsdag-lördag, lördag hem och härja först hos juliet och sedan hemma hos mig med lite folk, söndag dagen-efter-lunch hos juliet och påskmiddag hos sweetheart och idag lite allt möjligt, som att sola vara med sweetheart och zumba. jag insåg oxå att skall det bli beach 2011 för mig så är dett stopp med påskägg nu. hittade oxå en nice bikini från h&m, turkos, om du köper samma är du en härmapa. skojja bara. skriver mera när jag har nått skoj att informera om. byeee
landeee:

jag dekorerade ett ägg:
sedan åt jag upp det.
lande var fiiint
lördag hos juliet, vår diet för denna påsk. den gällde för söndagen med.
lördag kväll, min dator raiskades lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela